Det tok sin tid

Ja å lage fotobok er et tålmodighetsprosjekt,men nå er jeg ferdige og bøkene er bestilt 🙂

Jeg tok jo sykt mange bilder på Island og det var ikke mulig å ta med alle i bestillingen min,jeg har jobbet 2 hele dager no og valgt ut det beste som viser Island og i dag skjønte jeg også hvordan ting skulle gjøres ,i går gjorde jeg noen feil som tok masse tid til ingen nytte 🙂

4 bøker ble det alle fra Island hi hi ,jeg fikk et tilbud fra fujifilm med 50% avslag på alle fotobøker,når et slikt tilbud dukker opp er jeg flink til å benytte det,no fikk jo jeg 4 bøker til prisen på 2 🙂

ute blåser det,men stormen har vi ennå ikke sett noe av 🙂 kanskje den bare ruslet forbi 🙂 no skal eg ut i hagen og plukke noen rips som vi skal kose oss med til kaffen,så får jeg kose meg en stund med blogglesing 🙂

 

18 kommentarer

Siste innlegg