hjelpes kor det vokser

ja grønnsakene mine altså 🙂 jeg måtte en tur ut og sjekke drivhuset,der var det tørt gitt så det måtte vannes mye,det går seint med modning,men får vi sol håper jeg på modne tomater snart og dei første bittesmå paprikaene har begynt å vise seg,men for en størrelse på plantene da,det er jo en jungel der ute.

Når jeg først var ute tok jeg en tur bortom grønnsakshagen også,tror vi må spise masse salat i kommende uke

for mine salater vokser nå i høgden hi hi dette er isbergersalat 🙂

herlig sprø og fine selv om dei vokser i høgda hi hi .

dette bilde tok jeg i dag morges,men så ble det regn,nå ser det sånn ut igjen og det er ventet sol i morgen ,) ute er det 7.9+ og vi har fått den første nysnøen i et par fjelltopper,men håper vi får noen varme dager til slik att tomatane får modne seg hi hi

14 kommentarer

Siste innlegg