7+

god morgen.

Idag får vi nok en strålande solskinnsdag,det kommer helt sikkert til å bli varmt også,men nå når jeg stod opp var det bare 7 + ute.

Ja hvordan skal en kle seg en slik dag ? vel genser og bukser er tatt på,så får singletten ligge i ryggsekken,jakke ? ja det må jeg ha på morgenen,etter det blir det vel å knytte den rundt livet,ikke bare bare når sommeren klorer seg litt fast medan høsten inntar  landet vårt.

ting skjer i drivhuset,men temperaturen blir 40+ når sola dukker opp sånn i 10 tiden

men dei lyt nok fryse litt på beina et par timer i dag for døra må opp nå når jeg skal vekk i dag

godt døra kan deles på midten,da er det bare den øverste halvdelen som åpnes det tenker eg plantene setter pris på :))

Nå gleder jeg meg til å få klippet håret,jeg skal nyte det ,og jeg ønsker dere også en deilig dag,husk å nyt den

25 kommentarer

Siste innlegg