alle gode ting er tre :))

Ja i dag hadde jeg tenkt meg på en liten tur rundt garden

men dere kjenner meg nå,en liten kurv måtte være med :)) for jeg går tross alt forbi skogen min

men da jeg kom opp gikk beina av seg selv,det gikk gjennom skogen ,oppover

det var veldig mange røyksopper i skogen,nå sies det att som ung kan disse spises men smaker lite,da skjønner ikke jeg poenget med å spise den,mat skal jo smake :)) så jeg lar dem være men tar gjerne noen bilder

og før jeg hvet ordet av det har jeg kommet ut av granskogen og opp i høgda,men det gjorde meg ingenting for her fant jeg gosaker

jeg fant tranebær

tyttebær og sopp :))

ja alle gode ting er tre,og siden jeg kun hadde en korg,måtte dei dele på plassen :=)

hmmmmm ser dere forskjell på tyttebæra og tranebæra :=) vel jeg greidde å sortere hi hi .Tranebæra skal i frys men tyttebæra har forvandlet seg til fløyelsmyk trollkrem mmmmmmmmmm

gjett om det er godt da 🙂 det ble noen bær til overs så min kjære skal nok få seg en skål med nyrørte tyttebær også,er det rart jeg elsker høsten 🙂

men no skal eg kose meg med strikketøy resten av kvelden

20 kommentarer

Siste innlegg