nok en fin dag

I dag syklet jeg til ei venninne,hun bor no på toppen av en lang bakke,så sykkelen fikk stå igjen nede ved sjøen når jeg ruslet oppover,sammen gikk vi en fin tur opp i dalen

det er vakkert her oppe i dalen selv om en går på grusvei :))en kan gå helt inn i botnen hvor det tidligere var en seter,no snudde vi innen vi kom dit,men vi gikk langt nokk til å bli gode og svette

på vei ned igjen stoppet jeg og knipset et bilde

da vi vr nede hos min venninne igjen bød hun på kaffe,jeg satt ute da hun sette over kjelen ,hun har fin utsikt utover til oss

vel heime venta en hyggelig overaskelse i posten

jeg hadde egentlig helt glemt att jeg vant en liten konkuranse hos fjellgeitbundingen,og i dag fikk jeg en stor pose med tulipanløker + en ansiktsmaske :)) tusen takk for den flotte gaven,håper jeg får en vakker blomstring til våren :))

Ellers koser vi oss fortsatt med plommer i min hage,det minker men fortsatt henger det litt igjen

men no liker jeg plommegrøt også jeg,så det blir litt ekstra kveldskos i dag

det er lov å kose seg midt i veka :))

Håper dere også har hatt en fin dag

 

20 kommentarer

Siste innlegg