dagen ble fin den :)

når jeg endelig fikk bakenden ut av gostolen så ble det en fin dag og jammen fikk vi solskinn også .

Det første jeg gjorde var å gå en tur for å se om nye sopp hadde poppet opp,og det hadde det 🙂

da jeg hadde gått gjennom skogen min ruslet jeg hjem igjen,og det ble litt jobb i drivhuset,jeg har tatt bort det meste av løv så tomater og paprika får modne bedre og jeg klipte ned druene

paprikaene er store og fine,det gjennstår bare å bli røde og fine

omsider har dei mørk lilla tomatane begynt å skifte farge

dei små røde tomatane modner litt hver dag :)) og det ble en stor bolle med druer,små druer med stein,mulig jeg lager druegele av dem :))

bak solskjermingen i drivhuset oppdaget jeg en fin og stor salat,noen frø hadde vist forvillet seg litt 🙂 ja ikke bare dukket det opp uventet salat,men nå blomstrer det løvemunn også,det må også være noen frø som har forvillet seg der inne

på tide å vise att jeg ikke bare plukker sopp og styrer med grønnsaker for innimellom strikker jeg

ponchoen min vokser,den strikkes i halvpatent på pinne nr 7

og islandskofta vokser også,har stikket bolen opp til ermhulla og er godt i gang med første arm,mønster blir det i rundfellingen oppe når begge armane har kommet på pinnen :))

dagen har vært fin i dag,rolig ja men noen dager trenger en å ha rolige dager også

16 kommentarer

Siste innlegg