ny kjole

i går kom en pakke jeg har ventet på,og i dag tok jeg busen bortover for å hente den ,været er jo helt fantastisk med sol og sommervarme og det aller beste var att veslejenta vår var hjemme på dagtid i dag så vi fikk en hel dag sammen .

Nå er dette kjole til bryllupet til vår yngste datter som blir til neste år,og det blir et helt spesielt bryllup :))

som dere sikkert skjønner er det ikke et tradisjonelt bryllup siden jeg har kjøpt meg en middelalderkjole

det blir et vikingbryllup og jeg gleder meg :)) ja det er jo en god stund til,men det er viktig å ha kleda i orden ikke sant :))

jeg er iallefall fornøgde,bruda var fornøgde,var foresten hun som valgte fargene til ho mor :))

og skulle det bli litt kjølig på kvelden,ja det er da jeg skal bruke ponchoen jeg holder på å strikke,en slik kjole krever liksom en litt røff poncho fremfor en jakke synes iallefall jeg :))

 

30 kommentarer

Siste innlegg