Islandskofta mi

Da var jeg helt ferdige med islandskofta jeg har strikket

jeg er meget fornøgde 🙂 den er strikket i dobbel pløtuloppi på pinne nr 6 og blir nok en stor favoritt når kulden kommer krypande.

Det har vært masse sol her hos oss og dermed var jeg heldige og har fått det meste av tomatane modne,plukket i hus i dag,resten trenger noen dager til  🙂 men dei kommer dei også

dei røde plukket jeg for 2 dager siden,da såg dei litt gule ut som skålen til venstre her som jeg plukket i dag,har dei begynt å skifte farge er dei modne og modner ferdig superfort på kjøkkenbenken 🙂

og når jeg først var ute tok jeg og dro opp resten av kålroten,nå kunne dei nok ha vært noe større,men dei er fine og smaker aldeles nydelige ,så får vi prøve med flere til neste år :))

håper dere har hatt en fin fin dag,det har iallefall jeg hatt

 

20 kommentarer

Siste innlegg