småstrikk

god formiddag.I dag hadde jeg planer om å gå en lengre tur,værmeldingane såg bra ut ,men det regner og det regner jamt,og dørstokkmila ble fryktelig lang 🙂

Da benytta jeg heller morgentimane til å ferdigstille nok et strikkaplagg,jeg sa jo i forrige uke att nå ble det småstrikk 🙂

en lite bukse i str 3 mnd strikket i lanett babyull

dette er jo kosligere strikk enn store kofter 🙂 og jeg tenker det er greit å strikke litt forskjelligt å ha liggande,en hvet jo aldrig når det kan komme til nytte :))

ellers ryddet jeg litt i et skap i går,der tok jeg frem en boks med litt hele speltkorn,på tide å bruke dem opp ,så nå har jeg satt en deig etter eget hode,har ikke laget dette før,hvetemel og hele speltkorn,det skal bli rundstykker,så gjennstår det å se om dei blir gode eller om vi vil sitte og tygge på harde korn 🙂

 

19 kommentarer

Siste innlegg