5+

god morgen,ute er det bare 5+ ,det er opplett og jeg ser antydning til det blåe ,det blir nok en fin dag.

I går var vi ute og kjørte,det er Strynemesse og vi tok turen,jeg var nok ikke helt i form i går og prøvde å hygge meg etter beste evne,det føles bedre i dag ,så får vi se om det blir en tur i dag også.No kunne vi selvsagt tatt bobilen,men vi var glade vi lot den bli hjemme for hjelpes kor mange biler der var,og da er det ikke lett å finne en plass å parkere.

Snøen kryper stadig litt lengre ned

når vi nå ser utover fjorden ser vi bare snøkledde fjell

toppane bak husa blir stadig kvitere,det er kaldt,ja da jeg tok natt i går var det bare 3+,det lukter rett og slett snø ute hos oss nå.

Inne lukter det søndag,jeg har grønne erter på kok og svinesteken står i ovnen,det blir en god gammeldags søndagsmiddag som er fin å lage på forhånd,da kan søndagen brukes til andre ting og middagen bare varmes til kvelden :))

Ønsker dere alle en vakker dag og sender med noen kloke ord i samme slengen

Å FORSTÅ SIN

ALDER ER Å FORSTÅ

DENS GLEDER

26 kommentarer

Siste innlegg