tomt

jeg føler meg tom det er tomt i heimen.

Jeg har hatt besøk av min søster og svoger,nå er dei på vei hjem igjen til Sandnes og det føles tomt

det har vært gode dager selv om min form ikke er helt på topp,forkjølt har jeg klart å bli,får bare håpe det ikke blir mer enn en forkjølelse.

I dag morges var jeg en liten tur opp kl 4.30 jeg tittet ut vinduet og der satt den og stirret meg rett inn i øynene,hvem ? jo en svær ugle,tror det er kattugle og dei er ca 40 cm,den stod der på klestativet og tittet inn gjennom vinduet vårt,et fasinerande møte ,men da jeg hentet kamera forsvant den stille og rolig 🙂

Ute er det vått ,10 + og småyr,det er vindstille men det er meldt skikkelig kraftig vind til kvelden,vi har ryddet inn resten av sommeren,så for vår del er vi nå klare for det som måtte komme.

Ønsker dere en fin søndag

22 kommentarer

Siste innlegg