en fin tur rundt garden

det var frost i dag,sola hadde jeg på tunet i 2 timer,men øvst i bygda er den borte for vinteren,sånn er det å bo under høge fjell

det var kvitt i hagen da jeg gikk ut og på veien hadde vi et tynt islag,så her må en trå forsiktig,tror bilistane må tenke på vinterdekk også

høstløvet har tatt vinterkåpa på

her synes eg å se en sommerfugl i isen

så er jeg på toppen av bygda,her ligger det mindre frost på markane enn nede ved fjorden hvor huset vårt er.

Jeg besøker ei granne,vi koser oss med en varm kopp te,det var en koselig dag 🙂

noen steder er isen kvit,ikke blank og fin som lengre oppe,men jeg likte mønsteret i isen 🙂

et hjerte kanskje ?

ja sånn var dagen her inne i fjorden i dag ,en frisk og fin dag :)litt kald,men det er bare å kle seg i ull så går det fint ikke sant

24 kommentarer

Siste innlegg