rumper og innekos

I dag fikk jeg ferdige en rumper,etter 3 forsøk så skjønte jeg oppskriften 🙂 ikke bare bare for meg heller,for dette er noe jeg aldrig har strikket før

den er strikket i alpakka garn og er i str 0-3 måneder,denne har lukking i kilen med knapper framme

synes disse er så sjarmerande ,kommer nok til å prøve flere i en størrelse større også.

Så var det innekos,ute er det surt og kaldt og siden vi skal til Trøndelag til helgen tenkte jeg det var greit å ordne julegavene så jeg får dem med meg,vinn vinn for meg for da sparer jeg porto 🙂 og siden jeg var effektiv i går fikk jeg nesten alle fra meg på en dag 🙂 i butikken har dei ikke kommet igang med innpakking i julepapir så den jobben koser jeg meg med nå :))

jepp snart ferdige :)) har 3 pakker til å pakke inn nå og 2 å kjøpe,dem blir jeg ferdige med i neste uke tenker jeg  :))

mangler bare julemusikk hi hi ,men det er for tidlig .

Ønsker dere en koselig dag også ,nå skal eg få ferdig dei siste som ikke er innpakket så kan jeg ta fram strikkepinnane og kose meg med det etterpå

20 kommentarer

Siste innlegg