sol

det er november og det betyr att sola ikke lenger klatrer over fjella her inne i fjorden,sol fikk vi i dag,men bare i fjellsiden

så lenge jeg ser solen er jeg fornøgde,for her nede ved husa er den nå borte til uti februar.

Jeg fikk venninnebesøk i dag 2 stk 🙂 det var koselig,og timane føyk avgårde.

Ellers er baggen pakket for i morgen peker nesen mot Melhus ,vi sal være sammen med elsdte sønn og familie i helgen,det blir koselig :))

I dag fikk jeg 2 pakker til fra wish,o jeg har funnet ut att det er lett å la seg friste hi hi ,for jammen greidde jeg å bestille litt i dag også :)) sånn er det,noe koster bittelitt og noe er gratis,betaler kun frakt,det jeg har fått er jeg fornøgde med,ja bortsett fra en babyboddy som jeg ikke har bestilt,bestilte en annen ,men det er greit,det skal uansett gis til en dukkemor så da er det ikke så farlig .

Da vil jeg få ønske dere en fin kveld,og en god helg for denne maskina tar jeg ikke med på tur :))

13 kommentarer

Siste innlegg