en nydelig mandag

i går fikk vi en nydelig mandag,strikkekafe,en fin bukett med fine damer og sol i fjella ,da kan en ikke klage

jeg tok veien bak tunellen ,spaserte til strikkekafe,det gav meg 9000 skritt 🙂 hjem fikk jeg sitte på med ei granne.Da jeg gikk hadde jeg med det vesle lommekameraet mitt,men sukk ,skulle hatt det store for i går kunne jeg fotografert småfugler i mengder

i dette treet må det minst være nær 100 fugler,men uten kamera med zoom så vises dei jo ikke ,sukk,ikke brydde dei seg om meg heller i går og det var enorme flokker i flere trær,sånn er det,jeg fikk no iallefall opplevelsen :))

fikk ferdig babyteppet også i går,det får dere se seinere,i dag skal jeg på tur igjen med bussen,og passer det så blir dagen å tilbringe ilag med yngste datter :)) .Det er 11+ ute nå,det blåser kraftig men vinden er ikke så innmari kald i dag,så dagen blir nok fin den,er ferdige med dietten min også hi hi ,da kan jeg tilate meg noe godt i dag uten å tenke over hva jeg putter i munnen,bare det gir en god dag ikke sant :))ha en fin dag dere også da

14 kommentarer

Siste innlegg