tirsdag

dagene går vist litt fort for tiden :)) jeg har tilbrakt denne dagen sammen med yngste datter i Volda ,det er alltid koselig,og med en firbeint venn er en spasertur nødvendig

timane gikk fort,veslemor skulle på jobb og jeg skulle innom et par butikker før bussen kom,og jammen rakk jeg å kjøpe 2 julegaver i dag også :)) jepp har bare 1 igjen  nå .

Som dere har sett strikker jeg babytøy for tiden,og nå kan jeg si att jeg skal bli bestemor igjen i mai :)) og jeg gleder meg veldig til det lille nurket kommer,ja for veslemora vår er vist ikke så liten legre for det er hun som skal bli mor :),jeg strikker småting nå så jeg får unna restegarn,hadde en del gul og kvit babyull fra da elste var baby,nå er han 34 så det var vist på tide å bruke opp noe av dei restane,i går fikk jeg ferdig babyteppet jeg har strikket på

teppet ble ca 92 x 84

et skikkelig resteteppe ,jeg strikket så langt jeg hadde mørk gult garn,den gule er lik gjennom det hele,medan dei kvite stripene var fra veldig mange smårester ,dermed ble det litt variasjon i fargespillet

tilslutt heklet jeg 2 omganger med fastmasker rundt hele teppet,og siden dette er 100% babyull så blir det et godt og varmt teppe til det lille nurket :))

 

15 kommentarer

Siste innlegg