god morgen

det er fortsatt tidlig dag,men kommer en seg ut av sengen tidlig er det rart hva en rekker innen dagen riktig våkner 🙂 det skal være handverksmesse i helgen,da bruker det i tillegg å være cafe så besøkende kan få seg en kopp kaffe og et kakestykke,på lappen ble bygdafolk spurt om noen ville bidra med en kake og det har jeg gjort i dag

så nå i morgentimane har jeg bakt en tropisk aroma,for meg er det sjokoladekake nr 1 ,og den blir bare bedre og bedre ,som dagene går.

Det er fyr i peisen så det er lunt og godt jeg strikker mellom slagene,jada det er nok et lite prosjekt

ute et det surt,det kommer tette regnbyger hyppig,og dei forsvinner hyppig også,men uansett er det surt ute,så da tenker jeg å kose meg inne i dag :)) og ønsker dere en fin fin dag

25 kommentarer

Siste innlegg