ute daler snøen

god morgen.0 grader ute og nå daler snøfillene så fint der ute 🙂 snøen vi fikk i går er borte ,den var søkk våt så det er helt ok,det som daler der ute no ser bedre ut 🙂

Det er strikkekafe i dag så får vi se om jeg kommer meg inn,vel jeg gjør jo det så det blir nok .

Nå er det litt innbo som må til for å gjøre det mer hjemmekoselig i dukkehuset,det jeg jobber med nå er en sjenk,er ikke helt sikker på om jeg er helt ferdige med den ,vi får se enn så lenge kan dere få se hvordan den er nå

en sjenk,den ble malt i går men føles litt klebrig ennå,så vi får se om jeg gir en toppstrøk i en annen falge som tørker bedre,mulig den blir lyseblå 🙂

sjenken er laget av en eske som har vært røykvarsler i :)) den blå utskjæringen er en vinduslist jeg klippet til av papir kjøpt på nille for mange måneder siden 🙂 skuffene er fyrstikkesker ,dei har blitt forkortet da sjenken ikke er så dyp,og knottene er også noe som er bereknet på scrapbooking 🙂

en rosett på sidene og skuffer som kan åpnes

salongbordet fikk også en omgang med malekosten,jeg liker mørke bord på stua 🙂 og et gulvteppe ,det gjør rommet lunere om det være seg en stue i heimen eller i dukkehuset :))

ønsker dere alle en fin mandag

8 kommentarer

Siste innlegg