morgenarbeid

Ja i dag startet dagen min tidlig,7.30 var jeg i gang med denne

jeg som trodde jeg hadde fått det jeg skulle ha,så dukket det opp ennå mer hjorteslakt i går kveld,ja ja ,kan jo ikke klage når en får slik god mat uten å betale for den 🙂 for min mann er grunneiger og alle grunneigerne får halve kvoten som jegerne skyter.

Det var en kvarting jeg fikk og etter 2.5 time var parteringen unnagjort

kjøttdeig var kvernet

og diverse ytrefile og sosakjøtt var skåret ut

når så denne jobben var gjort kledde jeg meg og gikk tur,jeg skulle besøke ei venninne som bor ca 3-3,5 kilometer unna,da jeg gikk var det ok vær bittelitt regn så paraplyen måtte med

snø i fjella og litt i bunnen av gresset enkelte steder,men vakkert

en hegre sette seg i grantreet høgt over bakken 🙂 det var hyggelig på besøk,nå syr denne venninna mi endel duker og andre ting,jeg kjøpte en løper med henne i dag,dere skal få se den når jeg har tatt bilde 🙂

Ei venninne til kom og vi fikk noen hyggelige timer sammen,jeg var glad den felles venninna hadde bil,for jammen ble det surt ute etterhvert,så jeg fikk bil hjem igjen .

Vel hjemme måtte kjøttet pakkes

mye god mat her :)) og siden jeg hadde så masse nykvernet kjøttdeig,ja da måtte det bli hjortekarbonader til middag

mmmm disse ble supergode :)) med mandelpoteter,en god salat og tyttebærømme til :))

Jeg hvet ikke om dere får se alle disse bildene,jeg får ikke se noen bilder fra dere i dag,men håper att bildene dukker opp igjen før kvelden er omme eller i morgen :))

22 kommentarer

Siste innlegg