rydda fryseboks

ute er det ikke noe trivelig vær for tiden,så jeg bestemte meg for å rydde litt i fryseboksen.Som dere hvet plukker jeg masse bær,og siden jeg gikk tom for glass ble endel bær nedfrosset.I dag tok jeg opp ca 6 kilo bær og kokte sylte,ja for sylta står seg meget lenge på buda og nå hadde jeg endel tomme glass igjen 🙂

2 kilo er blåplommer,det er nesten eksklusivt for det kan se ut som att dei trærne er i ferd med å gi seg og ikke gi oss mere plommer

4 kilo er villbringebær og litt rypebær,spennende og så utrolig friskt og godt mmmmmm ,og nå fikk jeg plutselig mye bedre plass i den fryseboksen :))

ellers har jeg vært med min svigermor på tur i dag,vel hjemme igjen hadde vi kjøpt julebrød med sukat og rosiner i ,det ble smurt på noen skiver,det ble kokt kaffe og vi strikka,ja resten av ettermiddagen gikk kun til å ha en hyggelig ettermiddag sammen :))

Jeg ser fortsatt ikke bilder på bloggen,men håper det snart ordner seg,for det blir ikke helt det samme når bildene dere vil vise frem ikke synes :)) nå  er det natta,så håper vi det ordner seg i morgen

20 kommentarer

Siste innlegg