dukkehuset har fått gardiner

Det er lørdag og jammen begynte det å snø nå,skikkelig tett snøbyge,ja ja jeg koser meg inne,I dag var det på tide å få gardiner i dukkehuset,et hjem mangler noe om dt ikke er gardiner synes iallefall jeg.

Veggene til dukkehuset er steinhardt så jeg leigde snekkeren min til å borre hull for gardineopphenget 🙂

to øyer og en blomsterpinne til gardinstang 🙂

blondegardiner må det være oh her har jeg sydd på et band så jeg kan tre blomsterpinnen gjennom

så var gardina oppe på stua

og gardiner på badet 🙂 ble jo koselig ikke sant

jeg fikk bordkledning til ytterveggane i dag :)) så blir det et puslespill å få det på plass :))

Og medan en pusler med dette så bakes det litt til jul samtidig :))

boller må en ha

mmmmmmm aniskringler :)) gjærbakst må en ha i frysa til jul

Som dere skjønner koser jeg meg hjemme i dag :))

14 kommentarer

Siste innlegg