en tur til Måløy

i dag ble det en tur til Måløy,ller ikke helt,i dag vart det bare deknepollen for å besøke min pappa :)) min mor var ikke helt i form og ønsket ikke å smitte oss så da får vi besøke henne ved neste besøk :))

vi valgte å kjøre over fjellet i dag,Grønndalen og der var det vinter der,så det er bare å nyte bildene som kommer

som dere ser var det en god halvmeter med snø her oppe :)) og nei det er slettes ikke langt fra oss dette her

dette er et sted mange her inne går på ski,ikke rart for det er jo vakkert her

til en opplysning så er det brøytekanten som er bak ryggen min

det var så utrolig vakkert over fjellet :)) ikke ofte vi kjører her etter att kvivsvegen kom,men en gang i året tar vi turen 🙂

Det var hyggelig å få noen timer sammen med min pappa,og da det var tid for middag og middagslur begav vi oss på hjemveien,men litt fotojakt blir det uansett hi hi

Måløy ,bilde er tatt fra Deknepollsiden ,her nede lekte jeg mye som jentunge 🙂 for min mors onkel og tante bodde her på den tid

her er vi en tur nede på Tennebø,en tur nede ved småbåthavnen

her var det mange flotte motiv,dette er jo tross alt ute ved havet 🙂

aldrig før har jeg opplevd så mange skjell på en gang,her var bakken dekket tett ,det skinte i blått og vakkert var det

som dere skjønner har vi hatt en aldeles nydelig fin søndag :))

ønsker dere alle en fin søndagskveld

14 kommentarer

Siste innlegg