det bygges kjøkkeninnredning

God morgen.Ja nå bygges det kjøkkeninnredning,har jeg en god ide så må den testes ut med en gang,ellers glemmer jeg det fort 🙂

dere skal få en liten sniktitt,ja for det kommer mer ,men selve kjøkkenbenken er ferdige

 

det går i kraftig kartong og noen trebiter 🙂 ja og litt gulvbelegg + lim

Da vi kjøpte nye røykvarslere fikk jeg 4 esker som passet perfekt til mitt dukkehus,ja for det er av disse eskene benken blir bygget

understellet har fått klosser i tre,for det skulle hyller inni benken

og med gulvbelegg som kjøkkenbenk blir dette bra :))

nå har jeg ikke bestemt om benken skal stå denne veien eller i hjørnet på den andre siden,men det blir bestemt i løpet av dagen :))

Ute er det 5.8 – så da tenker jeg att jeg er inne mesteparten av dagen og pusler med dette kjøkkenet

18 kommentarer

Siste innlegg