liten fjelltur i dag

jepp,jeg klarte å karre meg ut av komforsona og gikk over åsen som vi sier her til strikkekafe :)) jeg tar jo mange bilder og det tar tid,dermed brukte jeg 2 timer strikkekafeen i dag ,

jeg skal over fjellet forran meg,går opp gjennom granskogen

bratt oppover så boblejakka ble puttet ned i sekken,ute var det -3 men i oppoverbakker blir vi alle varme

vel oppe etter å ha gått gjennom granskogen ,og her oppe er det snø,masse snø

jammen godt det var skikkelig hard skaresnø,da gikk jeg fint oppå snøen uten å trakke gjennom

ja for som dere ser,hadde snøen vært myk hadde den rukket meg nesten til knærne i dag

det var så utrolig vakkert å gå over åsen i dag,angrer ikke på det valget

umulig å lage engler i snøen her oppe i dag

så var det å gå nedover på den andre siden

det var en diger flokk med småfugler i trea,men med motlys var det ikke lett å få fram farge ,så ikke aner jeg hvilke pipper dette var

Bjørke

så var jeg nede,og da jeg knipset dette bilde ser jeg ei som skal på strikkekafe setter seg i bilen til mannen,jeg skynder på og får sitte på siste biten ,det var greit eller hadde jeg hatt et stykke til å gå og jeg var litt kald på slutten.

Vi hygget oss som vanlig i dag også og vi ble enige om å dra ut og spise middag sammen om 2 uker,:)) hjem fikk jeg sitte på med ei som må forbi Leira hvor jeg bor,og da jeg tok med inn posten låg der en hyggelig liten overaskelse i postkassen

tusen takk snille frodith ,denne kommer godt med :))

ønsker dere en fin mandagskveld

20 kommentarer

Siste innlegg