lys i mørket

god morgen 🙂 Ja det er lys i mørket her ,men lyslenka vi kjøpte i fjor og som jeg hadde inni drivhuset er og blir borte vekk,heldigvis har vi flere utelys ,så lys i mørket har vi nå

denne thujaen er plantet kun for å ha et tre til julebelysning 🙂 jeg har planer om å holde den ca på denne størrelsen,tenkte den skal toppet og beskjæres årlig heretter,dette treet ser vi fra vinduet og alle som kjører forbi får glede av treet :))

men jeg har et slikt tre oppom drivhuset også,den har ikke fått lys for dei lysene er jo borte vekk,heldigvis fant jeg en liten lenke og siden jeg har en litt bred barlind også oppom drivhuset så ble det et julehjerte der i år

lys i mørket ble det som dere ser :)) og det er så koselig for vanligvis er det beksvarte natten ute her hos oss.

I dag skal jeg svinge meg med støvsugeren og så skal det bli en runde ute ,må bli litt flinkere å komme meg ut på spaserturer igjen :)) ønsker dere alle en fin dag

12 kommentarer

Siste innlegg