frost

god morgen,her våknet vi til en iskalde dag 7.4 – og en vakker rosa himmel ute i fjorden

jeg tok med meg boblevannet ut,for jeg tenkte det var gode ods for fine bobler,men det skal sies att det slettes ikke er lett,dei seilte langt avgårde før jeg rakk å knipse,jeg var bare en tur ute på altanen,og jeg prøvde å knipse dem i luften siden dei bare sprakk når dei landa,men dette er ikke lett og neglespretten kom rimelig fort,jeg trodde det bare var svarte bilder men jammen limte en seg fast på kamera 🙂

jeg går inn varmer fingrane og tar en ny tur ut oppom huset,men det var neimen ikke enklere der,neglebitten kom med en gang,da er det ikke enkelt

men så ser jeg noe,hva var det ?

bobler fra i går,dei har virkelig overlevd natten og fått frostkåpa på

som dere skjønner er det kaldt her inne i fjorden ,hvem skulle tro att boblene frøs så fast att dei overnattet ute i hagen hi hi

i dag skal jeg besøke nok ei venninne,det tar nær et par timer å gå til henne,iallefall 1.5 time men jeg får bil iallefall en vei,kanskje det er det beste for det er ennå kaldere der den venninnen bor,hmmmm kanskje jeg skal ta med boblene :)) vi får se,det var litt for kaldt for mine fingre å plåse i dag for jeg søler fælt ,skal uansett kose meg i dag :))

ønsker dere en fin dag

12 kommentarer

Siste innlegg