en fin lørdag

god morgen .Det er første søndag i advent og tiden for hygge og kos begynner for mange .

I går reiste vi til Langevåg,det tar oss et par timer og ei ferge er inkludert i reisen,det er en av min manns brødre som bor der med sin familie,karane skulle gjøre en jobb ,kjekt når brødre kan hjelpe hverandre,ja for en bror nr 3 var der også :))

selv hygget jeg meg ilag med svigerinna mi og 2 fine tantejenter,.

Det var masse prat,litt kaffe og så tok vi en tur innom devold fabrikken,mange kjenner den for det er et annerkjent ullmerke.

No har fabrikken blitt omgjort til et kjøpesenter også,men et kjøpesenter med sjarm ikke i nærheten av amfi for å si det slik,litt mer nostalgi :)).

I butikkutsalget til devold med sine ullprodukter lot jeg meg friste til en estra julegave :)) så den får dere ikke se,men jeg kjøpte en gave til meg selv også

to vakre julekuler,det er tykk glass og på størrelse med en appelsin,altså store :)) og dyre ja det er det 89 og 69 pr stk

jeg har lenge hatt en drøm om å ha litt spesiett juletrepynt,men det koster og da er det enklere å kjøpe en pakke med 20 like kuler,men en gang vi var i den butikken ,ja det er en blomsterforetning  så ble jeg frelst i dei vakre juletrekulane,fulle av sjarm og nostalgi men jeg syntes det var for dyrt å kjøpe til et juletre.Men i går bestemte jeg meg kjøpte to og kommer til å fornye litt hver år :)) til jeg en dag har et juletre med kuler fulle av sjarm ,store og små .

Nå har vi kunstig juletre og i fjor kjøpte vi et nytt etter sesongen var over,den er ikke stor ,jeg må fantisk se ned på treet ,så det er overkommelig å samle spesielle kuler til et helt tre hi hi .

Dagen var fin og praten gikk lett,veien hjem var lang med det gjorde vist ikke noe så den ble nær ett i natt før vi var hjemme igjen,en koselig dag å ta med inn i minneboken :))

ønsker dere alle en fin adventsøndag

16 kommentarer

Siste innlegg