enrgi

Nei jeg skal ikke skryte på meg nevneverdigt med energi,men dagen loffer og går  i mitt tempo :))

Småkaker har det blitt lite av til denne julen,men kaker blir det vist alikavel,i dag fikk jeg lyst på fruktkake jeg har vokset op med det fra barnsbein av og det er en smak jeg bare må ha til jul 🙂

disse er fulle av energi 🙂

ikke helt den oppskriften min mor brukte ,men du verden så deilig disse var også,og som dere ser ble det 3 kaker .

En behøver slettes ikke spise alt i julen,for slike kaker er deilige på fjelltur når kroppen trenger påfyll av energi :))
 Nå hadde ikke jeg fiken,cocktailbær og tørka tranebær,men pytt jeg hadde rosiner,svisker,tørka aprikoser og hasselnøtter .

Det er lov å kose seg og nå har jeg kakao i koppen og et nytt strikk i hendene,heimen er reingjort til helgen og det dufter jul :)) liver er ikke så aller verst til tross for uværet utenfor vinduene

22 kommentarer

Siste innlegg