det blir julestemning

etter dager med regn og vind ute og ja ,vi hadde tilogmed 10+ en dag i uka som var,men nå i kveld kjem julestemningen sigande

det snør,det snør faktisk tett ute nå og det er 0+ og om jeg ser på langtidsvarselet skal vi ha et par dager med snø så kommer sola og minusgradene ,så alt ligger til rette for skikkelig julestemning :))

Jeg koser meg inne i varmen

jeg liker å minimere belysningen så julebelysningen kommer mer til sin rett :)) kos

jeg skulle egentlig være hjemme alene denne helgen,men så ringer yngste jenta vår og sier hun vil ta en tur og overnatte :)) det er kos det,en mor og datter kveld er ikke det verste en kan ha :)) og nå har jeg laget en pai som vi skal kose oss med

jeg har fylt den med brokkoli,røykalaks,piska egg og matfløte som jeg helte over før den ble toppet med masse deilig ost :))

dagen har gått i bare kos ellers også,jeg har besøkt grannen,der prata vi,drakk kaffe spiste berlinerkranser og strikka :))

nå skal jeg strikke litt til :)) og når besøket mitt kommer ja da skal vi bare kose oss,og det håper jeg dere gjør også

14 kommentarer

Siste innlegg