glatt

jeg har hatt besøk i helgen,vi har kost oss , men når en har besøk av en firbent venn også må en ut en tur uansett vær

men denne turen var med beinbrudd som innsats,det gikk bra men du så glatt det var i går,ja ikke for denne tassen som er utstyrt med klør,vi på to bein mangler pigger,så turen ble ikke lang,jeg ville jo ikke for alt i verden att veslejenta mi skulle falle med en liten i magen :))

men vi hadde en fin vinterdag det hadde vi

det kom mer snø i natt så nå ligger det en 4-5 cm tipper eg skikkelig julestemning 🙂

nå kom dei og strødde veien her i går kveld så forhåpentligvis er det mindre glatt ute i dag,det får jeg testa når jeg tusler ned på hovedveien sånn midt på dag ,ja det er jo mandag og dagen for strikkekafe 🙂 nei vi skal ikke strikke i dag ,i dag skal vi på en liten biltur og målet er å spise middag sammen på Raftevoll hotell ,det blir koselig 🙂

Ønsker dere alle en fin mandag

28 kommentarer

Siste innlegg