å bli ferdige :=)

ja det er noe med det å bli ferdige med ting en har begynt på,jeg skulle jo ikke strikke flere klesplagg,bare noen småsokker om det skulle være noe,ja så feil kan en ta ha ha ,og i dag ble en liten genser i str 6 mnd ferdige

fortsatt et restegarn prosjekt,den gråe mener jeg å ha arvet med min søster :=)

og den grønne er siste nøste fra en genser jeg strikket til meg selv for et par år siden,og buksen jeg strikket for et par uker siden :=)

så ble det et helt sett,str 6 mnd og strikket i 100% alpakka garn

Så var det julegaver,ja jeg er jo ferdige å kjøpe det,men jeg hadde en plan for min far som er på sykeheimen no,jeg hadde planer om å laminere noen gamle bilder ,så han har noe å mimre på uten å kunne ødelegge bildene,ja for det hender hendene gjør ting han ikke har kontroll på selv 🙂

men hjelpes for en jobb da,det skulle være så enkelt å scanne for så å skrive ut,men her har vist maskinene i huset bestemt seg for å bråke,for det tok mange timer,maskina spiste fotopapirene,og en ang var eneste hjelpemiddel å få dradd ut igjen arket,når jeg ville bruke fotoskuffen,ja da ville maskina bruke hovedskuffen,så halveis i arbeidet og etter mange timer kapitulerte jeg og gikk med på å bruke hovedskuffen

men da hadde jeg ikke store fotoark,så det ble å printe ut på vanlige ark,det gikk fint det,ikke like klare bilder som på fotoark,men helt ok 🙂

Ei venninne sente en sms,hun ville gå en tur,så jeg slo av maskina og gikk en tur på noen kilometer ,det gjorde godt og jeg fikk ferdig bildearbeide straks jeg kom hjem igjen 🙂 nå er alt klippet og laminert ,så da kan jeg pakke inn den aller siste julegaven :=)

og siden tven vår har streiket så kommer jeg helt sikkert til å legge opp et nytt strikketøy hi hi ,ha en fin kveld

16 kommentarer

Siste innlegg