juleferie

ja det nermer seg for skule elever og arbeidere,men hva med oss som går hjemme av forskjellige grunner ? jeg begynner å lure på om jeg allerede har tatt juleferie hi hi ,ja for her blir det lite gjort nå om dagane.

Våknet med stiv nakke og hodepine i dag,og etter et par timer tok jeg like godt med meg et strikketøy og gikk en etasje opp til min svigermor,der vanket det både kaffe ,smultringer og andre julekaker ,vi strikket og skravlet vekk hele dagen og vips var det tid for å lage middag :))

Som jeg skrev i det forige innlegget mitt så har jeg brukt litt tid på gamle bilder,dette er av min søster (til venstre) lillebror og meg helt til høgre i bakken utenfor huset jeg vokste opp i i Måløy :=)

et koselig minne ,jeg håper vi alle får litt snø i julehelgen,for tenk så kjekt det er for barna å ha juleferie med snø ute da :=)

Hodepinen har gitt seg,med god hjelp av en paracet vel og merke,så får vi se da om jeg tar juleferie eller om jeg finner energi til å gjøre litt mer uttav dagene som er igjen før julekvelden .

Her fortsetter jeg litt med strikketøyet,og om noen lurer så har det kun vokset ca 2cm i dag :)) men det er ikke noe så haster så det så,ha en fin kveld da

22 kommentarer

Siste innlegg