tidlig ute

ja i år er jeg vist tidlig ute,her i heimen pynter vi juletre lillejulaften men i  dag ble den pyntet 🙂 vi kjøpte nytt i fjor etter jul,et nett lite tre på 150 cm og vi var vel litt nyskjerrige på treet for vi hadde ikke åpnet esken og sett hvordan den såg ut

treet var helt perfekt til den vesle stuen vår,så denne tåles noen dager tidligere enn normalen :))

Hadde planer om å ta resten også når jeg først var i sving,men det har jeg slått fra meg,jeg gikk heller for brødbaking ,ja det er greit å fylle opp lageret så jeg ikke resikerer å måtte bake brød i romjulen :)) joda det finnes brød på butikken jeg hvet det,men så er det langt å kjøre for å komme til den butikken,for vi har ikke butikk her jeg bor 🙂

11 i tallet ble det i dag så det holder nok til ut på nyåret rekner jeg med 🙂

disse brødene er ikke fra i dag,men dagens ser omtrent likedann ut,kanskje litt høgare 🙂
resten av dagen tenker jeg blir å rydde litt,sette på en vaskemaskin og ellers bare ta frem strikketøyet  en stund 🙂 ønsker dere alle en trivelig dag

18 kommentarer

Siste innlegg