nå har vi vaska gulvet

Jepp jeg er ferdige til jul nå,dvs jeg skal bake en tropiskaroma  den må jeg ha til jul :))

Heimen er pynta og kjøkkenet er vaska i dag,så nå kan julen bare komme

stornissen skal få stå ved juletreet i år,

nissemor og nissefar er på plass

denne nissen er snart 60 år gammel,et kjært minne ,da min mann fikk den som gave da han var liten gutt

Da heimen var ferdig vasket,ryddet og pyntet kom posten og der fikk jeg en koselig overaskelse

en premie fra fjellgeitbundingen,nå husker jeg faktisk ikke hva konkuransen gikk ut på ,men hyggelig å vinne da.Et koselig julekort og en nydelig buff,den har hun sydd selv og jeg likte så godt stoffet hun har valgt og ja den blir nok godt brukt i vinter .

Ønsker dere alle en fin kveld og husk ,det er lov å kose seg nå også

22 kommentarer

Siste innlegg