gosaker

Ja når julen er her liker vi å meske oss med alskens gosaker,søtt og salt om hverandre ,og i dag bakte jeg kake,julens deilige tropiskaroma

kanskje ikke så vakkert pyntet,men samma det,dette er julekaken for meg :)) og nå skal den stå og godgjøre seg til helgen,ja for slike kaker blir bare bedre og bedre :))

Da er jeg ferdige da her i heimen,mer skal ikke gjøres annet enn å kjøpe litt melk og fersk tomat ets til frokostbordet 🙂

nå skal jeg og melkespannisen bare kose oss

jeg fikk besøk av en liten gutt i dag 🙂 3 år og full av liv,ble litt latter for du for en fornøyelig guttevenn,sønn til en jeg er tante til 🙂

nå tenker jeg kvelden går med til å strikke og om litt er det julekonsert på tv 2 med frelsesarmeen ,det liker jeg å lytte til .

Ønsker dere alle en fin og hyggelig kveld

21 kommentarer

Siste innlegg