kvit jul

god kvelden .Så var vi alene etter noen dager med besøk,elsdte datter har vært her hele julen,så har vi hatt yngste sønn og datter her hver sin dag i tilleggg + svigermor.

Men nå har det blitt stille da alle julegjester reiste nå i kveld.

Det har blitt litt for masse god mat disse dagene noe som fort vises på vekten for min del iallefall,og da datter innviterte til en spasertur i går var jeg snar å takke ja 🙂 og da vi kom ut dalte det fra himmelen og gav oss en vakker og kvit jul

turen gikk rundt garden

mor og elsdte datter på tur :=)

jadda fruen ble bittelitt våt på beina for snøen var av det våte slaget

far og datter :=)

en spasertur som gjorde godt for kroppen,ikke bare bare når en stapper inn alskens gosaker hele julen hi hi

vel dagen i dag kunne ikke starte verre ,så vi kledde oss i dag også ,men da ville jeg ta datter med på skogstur,måtte jo få opp pulsen litt og kjenne att en ble litt varm under trøya :))

og gjett om att vi fikk opp pulsen da :=) men blide var vi alikavel :=) og klare for å ta imot nye middagsgjester i dag og da serverte vi klippfisk noe som falt i god smak hos alle 🙂

her ser dere hjortesteken jeg trekte 4 timer i ØL og siden lot den ligge i kokekraften i 5 dager,den hadde en fin rosa kjerne,den var mør nesten som å skjære gjennom smør 🙂 men det var alikavel ikke dette mine gjester valgte mest å spise,for her falt valget på fisk,ørret i går og klippfisk i dag,men en ferdigstekt stek er ikke det verste en kan ha i fryseboksen :=)

i morgen skal vi være gjester hos datter,gleder meg til det også jeg ,ha en fin kveld videre :=)

23 kommentarer

Siste innlegg