ikke bare bare

I dag har vi hatt en koselig dag hjemme hos elsdte datter og barnebarna våre,lillegutt som blir 9 år i februar er virkelig en flink og kreativ gutt.Det første jeg såg da jeg kom inn til dem var denne vakre stjernen

tenk den har lillegutt laget helt alene bare ved å se på youtube,og på null komme svish hadde han laget en til meg også :=) så nå henger en vakker stjerne i mitt vindu også :=)

så fikk jeg en gave med mannen i dag,en ny macpro og det sier jeg bare,det er ikke bare bare så her får dere ha tålmodighet med meg,ja for jeg er helt grønn og her er det mye som ikke ligger slik jeg er vande med ,men jeg lærer nok etterhvert,jeg har iallefall fått til bloggen og etter mye svette fikk jeg til å legge inn noen bilder og etter ennå mere svette greidde jeg å legge til et bilde her :=)

ha en fortsatt fin kveld da

26 kommentarer

Siste innlegg