snakk om å være som tornerose

god morgen.

Her sitter jeg i litt ørske og lurer på hva som skjer,morgenfugl er jeg ,roter med natten og sitter gjerne oppe litt lenge :=)

Men i går fant jeg sengen kl 23 ikke var jeg oppe i løpet av natten og da jeg våknet nokså fortumlet måtte eg gni meg i øya litt ekstra,ja for klokken var 9,herligheten 10 timer,snakk om å være som tornerose,ja jeg sov no ikke i 100 år,men jeg sov mye lengre enn normalen hi hi .Skulle tro en da var full av energi,men jeg sitter her jeg og føler meg litt fortumlet.

Dagen ute våkner,det er mørk til langt på dag ennå men nå lysner det og jeg kan såvidt skimte soli fjella,det blir en vakker dag.

jeg skal komme meg ut på en spasertur,denne kroppen trenger det,veien er blank av is,men jeg har piggsko

det skal nok gå bra ,dagen skal bli fin,jeg må bare våkne litt mer først :=) ønsker dere en fin og vakker dag

16 kommentarer

Siste innlegg