manekeng og litt annet

når jeg viste kjolen min fikk jeg forespørsel om å få se den på,så da ble det en selfie i dag

et lett stoff som jeg kan gå i hele året

vel jeg måtte ut og lufte meg,og turen tenkte jeg kunne gå gamlevegen bak tunellen

nydelig vær i dag også som dere ser ,det dura oppe i lufta jeg retter kamera oppover

et wow fly fra Island suste over hode på meg ,dei har så vakre rosa fly

jeg hører stein eller i i fjellveggen så jeg snur og går tilbake til trygg veg

jeg oppdager att sola har nådd Kårdalen,det betyr att det nermer seg tiden hvor vi får sola tilbake i bygda,det går noen uker det er no så,men i februar skal den nå oss og jeg gleder meg

jeg såg noe stort i et tre,zoomer inn og det var en hegre som såg ut til å sove

denne rødstrupen satt i plommetreet mitt da jeg kom hjem

jeg går opp på marka bortom huset vårt,kanskje jeg kunne se hegren forfra,men da jeg kom opp såg jeg hegra seile fint ned til fjorden,så jeg går ned igjen,fingrane er kalde så jeg ville i hus

jeg fikk et uklart bilde av en liten fugl før jeg gikk i hus men hva den heter ? ja se det aner jeg virkelig ikke,men det kan være en gråsisik hunn,ser jo ikke toppen på hode siden hun ser ned

det ble en fin tur :=) ønsker dere en fin fredagskveld

20 kommentarer

Siste innlegg