merkelig

ja i dag gikk jeg tur rundt garden,sola skinte i fjella,ja sola nådde endatil vannet,jeg tok bilder,en ørn sveva over hode mitt,jeg tok bilder,jeg var i gammelfjøs og jeg tok bilder,ja jeg sjekket bilda på kamera,dei såg fine ut,vel hjemme skulle dei inn på pc, det var da det merkelige ble oppdaget,der var ingen bilder på kamera,eller det var et av noe grønt,greina av gran eller einer ,ja dette var merkelig.

Jeg ladet bateriet på kamera og gikk en tur ut igjen etter middag,måtte jo prøve en gang til,jeg gikk en tur ned til sjøen,sola var i ferd med å gå ned igjen fra fjelltoppane,jeg knipsa,gikk ned på kaia også,spennende ting der også,så gikk jeg hjem igjen,det var styggkaldt ute,for på den andre turen tok jeg ikke på termodress,brrrrr det burde jeg gjort .

Nå kom bilda frem,men hva som skjedde før på dag,ja det vil forbli et mysterie

som dere ser er været like fint som det har vært lenge

her har jeg zoomet inn fjella vi ser lengst ute i fjorden

ja dette var noen av fjella våre og noen innzooma fjelltopper ,men det er som sagt fine ting i sjøen også

en vakker rød sjøstjerne,og når vannet er så klart som i dag kan det nesten se ut som att den ikke ligger under vann,men det gjør den

en lys sjøstjerne ,og ser dere godt etter ligger det en liten sjøstjerne mellom steinane i venstre hjørne :=)

jeg prøvde å zoome inn en kråkebolle også,men da streika kamera,nesten så jeg tro den ikke likte seg ute i kulden for det var kaldt 5- ,men det kjennes ennå kaldere ut brrrrr,nå tror jeg att jeg blir inne resten av ettermiddagen eg :=)

14 kommentarer

Siste innlegg