småstrikk

ja i dag ble det en hel dag inne ,jeg kunne gått en tur ut nå men orker rett og slett ikke :=)

dagen har gått til brødbakst,9 store fine grovbrød ligger på kjøkkenbenken,og steke så mange tar tid for å være nøyaktig så har det tatt 6 timer,men en har mye døtid også når deig skal heve seg og brød stekast,den tiden benyttet jeg til å ta helgavasken,så nå dufter det nystektebrød og reinvaska heim,da kan jeg hygge meg med andre ting i morgen :=)

vel jeg har også fått ferdigstilt et lite sett i ca 3-4 mnd ,når det står 3 mnd i oppskriften kan det sikkert brukast frem til ca 6 måneders alderen skulle jeg tro

det er en knebukse dette,jeg er i ferd med å strikke langsokker som skal gå oppunder buksebeina om jeg er heldige :=) hadde jo strikket noen langstrømper,men kom til att dei var veldig små og blir heller til lillemors dukke tenker jeg

veldig greit med en genser som har knapper i halsen,da er det lettere å tre over hode på en liten som helst ikke vil kle på seg hi hi .

Settet er strikket på pinne nr 2.5 i alpaca mix 100% alpaca ull ,utrolig mykt og godt

ønsker dere en fin kveld

18 kommentarer

Siste innlegg