en bitteliten fugl og annet liv

da jeg gikk tur i dag var det litt annet enn gult å se,for det er dyreliv både til vanns og til lands

det var mengder med kråkeboller i fjorden,dette er jo et dyr,en sjøpinsvin,vannet var ikke klart så bildene blir heller ikke klare for disse dyrene satt i bunnen av vannet

det er mange forskjellige størrelser og fargevarianter på kråkebollane

i tillegg til kråkeboller er det mange sjøstjerner i disse dager

 

det ble litt mere grumset vannet men jeg måtte alikavel ta et bilde til for det viser hvor masse sjøstjerner det er her nå

det var umulig å telle dem _=)

da jeg gikk hjemover hørte jeg masse fuglekvitter,jeg såg ikke så mange fugler men dei var der gjemt i trærne,men en liten dukket opp og jeg fikk et fint bilde av den _=) en søt bitteliten gjerdesmette

 

14 kommentarer

Siste innlegg