en tur rundt garden

det måtte bli det i dag,is og snø er borte og markane er i ferd med å grønast hos oss ,men først gikk jeg en tur innom drivhuset mitt

ja for der har våren begynt,dette er kvitløksfedd som jeg stak ned i jorda seinhøsten etter att frosten hadde kommet,jeg hadde en kvitløk som var litt vissen,men nå kommer det flere friske fine inne i drivhuset  :=)gjennbruk liker vi

som dere ser er hagen min grønn,feltet oppom det grønne er slåttemark ,men det grønast der også

himmelen er tidvis blå i dag og det er opplett

elven fråder godt i dag

og noen steder bobler det

denne rundturen tar i underkant av 5000 skritt,så en slik tur er ikke nok,men fin er den ikke noe å si på det

jeg prøvde meg på dråpejakt også,men det skal dere få se i eget innlegg

18 kommentarer

Siste innlegg