småfugler

det ble noen småfugler i dag også,da jeg gikk forbi ei granne så jeg noe rødt,jeg stoppet og tok bilde,ja jeg måtte zoome godt inn,og det var lurt for da jeg tok et par skritt nermere lettet omtrent alle dei røde og borte var dem

et tre full av dompapper

dette var bare en liten del av gruppen som var i treet,det var nok mange mange flere,men som sagt dei flaksa avgårde da jeg gikk nermere,men en satt igjen litt til,ikke en dompap men en gråsisik

bilde ble desverre ikke klart,men sånn er det når det er langt unna og i toppen av et tre.

Da jeg kom hjem hadde jeg fått besøk i egen hage,det var koselig

en liten kjøttmeis tuslet rundt i gresset,og som dere ser er gresset grønt hos oss

jeg har hengt ut noe talg jeg hadde i fryseren,og nå har disse søte små begynt å oppdage det,og det kommer flere til

veldig koselig hagebesøk dette :=)

dette var dagens fuglebilder,ikke verst det da hi hi

14 kommentarer

Siste innlegg