rolig helg

ja her er det rolige dager,med forkjølelse,en nese som renner og nysing innimellom så er det greit å holde seg inne et par dager.

Kjedelig å få forkjølelse nå som det er så vakkert ute ,sola har nemligen kommet tilbake til bygda :=) ja nå har ikke jeg fått den,ingen av oss på Leira selv om det såg ut som att sola kom litt inn på bade i dag :=) men på Viddal har dei fått sola ,så det går fint å spasere seg en tur dit og kjenne på sola i ansiktet

som dere ser er det fortatt skyggeland hos meg,men jeg gleder meg på vegne av dem som har fått sola tilbake  og snart er det vår tur også,som sagt lurte jeg en stund på om sola ville innom bade vårt,var nok bare solyset,men det var uansett en deilig følelse .

Dagen går i litt småstrikking,etter flere dager med tykt garn strikker jeg nå med tynt garn et par små huer til baby og 3 åring ,koselig arbeid :=) håper dere alle har en fin lørdag

22 kommentarer

Siste innlegg