dagens første tur

ja for jeg har planer om en tur til :=) dagen startet med en skål havregrøt,og den metter ennå ,tok alikavel en banan til lunch .

Turen gikk til Viddal og rundt badeplassen deira,noe asfalt og noe grusvei,men helt overkommelig når jeg går turen bare en gang :=) var litt uheldige med fuglebildene ,men det var slik dei ble

silendene med punkersveis,litt uklare men sånn ble det

vi traff på 5 dompapper ,ja jeg gikk ilag med ei venninne  :=) men det ble motlys og da fikk jeg ikke tydelig frem fuglene

kråkemor

og en gjerdesmette

ingen av bildene ble klare i dag,men jeg har planer om en tur rundt garden litt senere,så får vi se da om jeg treffer på nye småfugler ,og hvem hvet kanskje jeg da får klare bilder.

Ute er det et par pluss grader jeg ble svett på turen ,alikavel henger isen på fjellveggane,og det som fasinerer mest er isen som legger seg under is sjoklane nede i grøftekanten

nå skal jeg en tur opp i andre etasje ,og så blir det nok en tur til før middagen skal planleggast,ønsker dere en fin dag

16 kommentarer

Siste innlegg