rundt garden

skal en ha litt livstilsendring,ja da må jeg opp og ut av gostolen,og siden jeg har vært inne med forkjølelse i en liten uke så var det godt å komme seg ut på to turer i dag :=)

Dagens andre tur gikk her hjemme,rundt garden,en finere tur for mine bein en dagens første tur,men bare halve lengden,uansett kom jeg opp i godt over 15 000 skritt på mine to turer i dag og det må jeg si meg fornøgde med :=)

jeg oppdaget noe som bevegde seg på en trestamme,og etter å ha sett meg om en stund oppdaget jeg denne ,en trekryper,desverre gikk det så fort att bilde ble uklart,for denne gikk lynrask opp og runddt stammen

jeg kom over noen fine dompapper,og fikk et bedre bilde nå enn på dagens første tur

og en vakker liten blåmeis som koste seg ved det vesle huset ei granne har hengt ut

turen går som sagt rundt garden

så da går jeg videre rundt alle jordene

litt is på veien her på toppen,så en må se hvor en sette beina

men is er vakkert da

da jeg kom hjem låg det pakke i postkassen  :=) før jul bestilte jeg litt forskjelligt fra wish,mest som dukkekle,jeg ville se hvordan dette fungerte og kvaliteten + størrelse,jeg var fornøgd med tingene jeg bestilte,en vare dukket ikke opp men jeg fikk refundert pengane for den da :=) så nå tenkte jeg det var trygt å prøve noe til meg selv :=)

jeg var fornøgde,bestilte et nr større en normalt og det var lurt,er tross alt chinesiske mål dette :=) på wish var det ikke lett å se om dette var sommerkjole eller tunika,jeg vil si det er mer som en singlett eller teskjorte,luftig og ikke tilsittande ,noe jeg liker når det er varmt og klamt,den er i 85% bomull og 25% akryl og den satt veldig fin på ,så hvem hvet kanskje jeg tør prøve en gang til :=)

Ankelen min er vist ikke så glad for mine to turer i dag,så nå har jeg planer om å være rolig resten av ettermiddagen

12 kommentarer

Siste innlegg