BLÅ en fargeutfordring fra nathles

I dag ble det en fin dag på byatur,bussen må jeg jo ta kl 8.15 og da er det en time å vente til butikkane åpner,men i dag skulle jeg til frisøren kl 9 så det gikk fint.

Da jeg var ferdig klippet hadde småregnet gitt seg og det ble en varm dag,så varm att jeg måtte kle av meg og ha noe tøy i en pose.

Da jeg hadde fått unna mine ærender hadde jeg god tid til å se på klede,ja noe må jeg jo finne på til bussen drar hjem kl 14 ,det var salg og jeg fikk en ny dongribukse så skulle en butikk skifte lokaler og hadde godt nedsette priser i forbindelse med det,og det er her fargeutfordringen til nathles kommer inn for hun har tema BLÅTT i dag og jeg gjøpte bare blå klede

 

en nydelig blå kjole fra masai,samme modell som jeg kjøpte til min manns bursdagsfest ,bare att denne har korte armer,halv pris er et godt kjøp da det er et dyrt merke

en trøye med litt lengde på,fin til taights i såmåte,en fin turkisfarge på denne også denne var halv pris på ,dongribuksen var blå men den har jeg ikke tatt bilde av.

Så strikker jeg en kofte,en lys grønn kofte,men jeg ville ha noe blått i mønsteret på bringa

det var slettes ikke lett å få frem blåfargen,men den er blå :=)

nå er det på tide å fikse middag,så ønsker dere en fin kveld

20 kommentarer

Siste innlegg