rødt eller rosa en fargeutfordring fra nathles

God morgen,en deilig morgen for endelig kunne jeg spise ukens første frokost :=) jeg må tenke litt på hva jeg skal spise,mat som er snill med magen min,dermed ble det havregrøt

siden nathles har fargen rød/ rosa så måtte det bli jordbærsylte på grøten i dag,og som dere ser går stueteppene her i rødt :=)

frokosten avsluttes med en kaffekopp ,det måtte bli kaffe i den fine greengate koppen min med nydelig rosa rose på,og kaffen er det mannen som koker og fyller i min røde termos hver morgen,jepp kjøkkenveggene er røde også

på kvelden liker jeg te,gjerne i en fin og rød kopp

jeg liker å dekke til et koselig bord,og da er det ekstra hyggelig med det nye fine serviset jeg fikk til jul,dette bruker jeg hele året og ikke bare i juleveka

hjemmelaget solbærsylte og søte små tomater,det gjør seg godt i fine røde skåler fra greengate :=)

skal det være en brødskive ? ja da har jeg brød i en fin og rød brødboks

og skulle mann ha behov for å beskytte trøyen sin,så har jeg en fin rød forkle hengande på veggen :=)

Rødt er en varm og herlig farge som gir energi i massevis,ha en fin dag da

 

17 kommentarer

Siste innlegg