godt fornøgde

Søndag og jeg gikk en tur rundt garden ,planen var å teste kamera på fugler :=) og jeg er godt fornøgde.

fuglene ble så klare og fine på god avstand

jeg ville teste kamera på ennå lengre avstand,det er slik att jeg normalt da sliter med å holde kamera i ro såpass att jeg får klare bilder,men i dag gikk det jammen meg fint det også

to sjor i toppen av et grantre og jeg står to beitemarker unnå,bare så vidt jeg kunne ane noe kvitt i toppen av treet,men klare blei dei

kråkemor satt i treet ved siden av,ikke ante jeg att det var to før jeg la bilda inn på pc

grønn februar hos oss

jeg måtte prøve meg tett på

jeg knipset fort,så jeg rekner med att det er forbedringspotensiale på denne typen bilder

skulle jo testet på dråper også,men det har vi ikke her,så det må bli en annen gang :=)

der jeg vandrer ser jeg noe,det er virkelig brennesle som er på vei,det skjer virkelig saker og ting hos oss nå,men det er februar og jeg rekner med att vi får mer snø før vinteren slipper taket

en fin søndag,og det håper jeg dere også har  hatt

24 kommentarer

Siste innlegg